Translate

Wednesday 24 October 2012

pumpkin king

Dagens planer, ah som alla vet så jobbar jag och sliter till halv 6 varje dag. haha, men ikväll efter det så händer det grejer, min pojkvän och hans vänner och bror har ju börjat med en grej, typ det går ut på att dom sitter i köket och är nördar, jag skulle ju också vara en del av detta, men det funkade inte riktigt. haha. Så ikväll när dom sätter igång så ska jag och Danielle hålla oss i vardagsrummet, för vi ska gröpa ur pumpor. haha, as roligt. Och till detta tänkte vi festa på en massa god glass. haha. :) 

Jag är världens sämsta på hela den här pumpa grejen, dom blir alltid fula när jag gör det, men det här året ska det fan gå, så jag har googlat sånder google efter något kul att göra med pumpan, och nu tror jag att jag kommit på det. Så ska skriva ut mallen lite senare, ja okej det kanske är fusk, men det är inte mitt fel att jag är dålig på det här? får ju bara en timma om året att öva liksom. hahaha.

Men jag har iallafall stora förhoppningar om den här kvällen, hahah. men eftersom att jag bloggar om det nu så kommer det ju aldrig hända, det är som att jag har en förbannelse som vilar över min blogg och bdb. Skriver jag vad jag ska göra så händer det aldrig. känns inte helt okej om jag ska vara ärlig. haha. men nu är det så.

Den här ska jag göra ikväll ;) hahaha lycka till! hahaha ska lägga upp en bild på min senare ikväll eller imorgon så får ni se hur det gick. hahaha.


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!