Translate

Tuesday 16 October 2012

office art.

Sitter och har precis ätit lite lunch, fick bli tacos idag. verkligen inte helt fel. haha, mums! chefen är här på kontoret idag så kanske inte blir så mycket bloggande, måste ju visa sin bästa sida liksom. Han tvinga mig att svara i telefon förut. Visst, kanske inte låter så farlig, men hälften av alla som ringer är från Skottland och jag fattar inte vad dom säger, och jag kan inte hjälpa dom som ringer heller för jag vet inte tillräckligt mycket ännu. så ah, det gör mig ganska nervös liksom.. men antar att ju mer jag gör det ju bättre blir det? och det är ju trots allt en stor del av mitt jobb.. så det är väl bara att bita i det sura äpplet och lyfta på luren..

vi har fått upp lite fina bilder på kontoret, haha eller rättare sagt, carl skrev ut som från datorn och nu sitter dom på väggen, men det är lite coola citat och grejer. Ganska fräsigt om du frågar mig. haha. Lite små inspirerande när man sitter här och funderar på livets mening. haha

Ser fram emot ikväll också, kommer lite folk över och vi ska nörda loss. haha, carl kallar det för Coding School eller något? Det är iallafall ett gäng nördar som vill lära sig att göra dator program, och jag älskar webbdesign, så kan ju lika bra joina teamet liksom? hahah. 

Ahja, nu ska jag öva på att prata i telefon på Svenska/Engelska/Skottländska? (pretty sure thats not a real word..) hahaha. puss hej. 



No comments :

Post a Comment



Let's be friends!