Translate

Thursday 11 October 2012

King prawn

Måste väl få säga att dagens lunch inte ser så himla god ut? Och jag har lärt mig min läxa, läs vad som är i maten INNAN du köper den.. hahah, detfinns 3 anledningar till varför jag inte skulle köpt denna rätt. 

1, det är såna räkor i som typ håller på att dö ut.. känns ju inte riktigt okej? 
2, jag gillar inte varm tomat. 
3, varför är det blad i maten? vet liksom inte ens vad det är för blad, kan lika bra komma från skogen liksom. men det kan också vara spenat? ah jag vet inte.. 

Men för övrigt så är det faktiskt ganska gott. väldigt starkt. haha. men ah, man kollar ner och vet inte om man ska äta eller har ätit liksom. hahah, kanske borde börja göra mina egna matlådor? som en riktigt svenne.  haha. hmm.. 


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!