Translate

Tuesday 23 October 2012

Gooood morgon !

Sitter på jobbet och försöker förklara att tacopaj är hel helt normal grej och att det är faktiskt väldigt gott också. haha, men nej, det går inte för sig i england? men pork pie är helt normalt? engelsmän... hahah. förutom det så händer det inte speciellt mycket just nu, det är därför jag tar en sekund och bloggar lite. haha.

ska fixa lite med bloggen senare ikväll, så ni får lite roligare inlägg att läsa osv. tycker nästan lite synd om er. haha. men ah. nu måste jag tillbaka till jobbet. :) gillar ni min halloween idé förresten? inte så himla orginellt kanske.. men det var det bästa jag kunde komma på eftersom att jag inte orkar köpa typ en hel grej för flera hundra som jag aldrig kommer använda igen. haha. :) 

Men ah, ha en bra dag, vi hörs på lunchen. :) puss


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!