Translate

Friday 5 October 2012

Fredagen den 5e oktober

Sitter och väntar på att älsklingen ska bli klar på jobbet så vi kan åka och handla lite. Ikväll blir det fredagsmys med kina mat och harry potter 6. Taggad! haha. har bara sett dom senare filmerna en gång eller två när dom gick på bio och precis kom ut på dvd. så kommer inte ihåg riktigt vad som händer. så ska bli kul o kolla på den igen. :)

Idag jag har försökt hitta bilder som jag ska rama in och hänga i sovrummet. för vi ska göra om, så har jag fått fria händer att göra vad jag vill med det rummet. så jag är jätte glad. haha. Men vi tyckte att det behöver bli lite personligare liksom. ett sovrum ska ju vara mysigt liksom? Men just nu är det mest.. vitt.. haha

Men ah, vi ska välja 8 bilder var, och minst 1 av dom med oss två. Och nu har jag hittat en massa bilder jag gillar, och dom är inte speciellt nya.. haha, det är lite från studenten och utgångar och lite så.. men jag har ett problem.. har typ 16 stycken som jag gillar.. hur ska jag kunna välja 8 liksom? Ahja.. här är några av kandidaterna. ;) men dessa 4 har redan en solklar plats på väggen. :)





No comments :

Post a Comment



Let's be friends!