Translate

Tuesday 30 October 2012

Drawing

Sitter och ritar medans Carl och dom andra sitter vid sina datorer. haha. Hittade mina gamla Witch teckningar, så passade på att rita lite witch figurer. prenumererade på den tidningen när jag var liten. när jag var typ 9 år. det är fortfarande min favorit tidning, men jag köper dom inte ens en gång om året nu liksom. händer nån gånr liksom för att se hur mycket det har förändrats. För storyn för 10 år sen var sjukt bra! har alla de typ 30 första numrena! haha. samlar värde! haha :D

Men iallafall, sitter och ritar lite medans jag väntar på Danielle ska komma hit och joina mig. haha. kan visa upp våran konst när den är klar. haha. men ah okejdå, ni kan få se hur min teckning ser ut nu också.. och alla ni som läste Witch för 10 är sen vet att jag har ändrat hela historien med den här teckningen. hahah. men jag tyckte att det passade in lite snyggt liksom? :)

Ahja såhär ser det ut just nu iallafall..




1 comment :



Let's be friends!