Translate

Wednesday 10 October 2012

det är en mat sak !

Sitter just nu på jobbet och funderar på vad jag ska äta imorgon? Killen som lär mig allt han kan om jobbte har gått hem så sitter och tänker lite och gör mest inget, men det är bara 4minuter kvar tills jag slutar. Har iallafall lärt mig sjukt mycket sen jag började för 3 dagar sen. jätte roligt faktiskt.

iallafall, jag vet inte om jag ska äta en typ potatis/ägg röra som jag älskar.. eller om jag ska äta räksallad? jobbigt va! hahaha, i-lands problem på högsta nivån! men jag vill mest ha räksallad för att få äta dill. hahaha, älskar dill! hmm, vad tycker ni? det är lättare att laga räksallad? det går fortare alltså.. ahja.. vi får väl se.

Nu ska jag hoppa iväg hem till Carls mamma och käka tacos! mums. :D


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!