Translate

Friday 12 October 2012

Carls birthday!

Idag fyller min pojkvän år. WIHO! så vi ska strax hoppa ivåg in till Liverpool och hitta på en massa kul, men än så länge så har det vart en ganska soft dag. ätit frukost i sängen. :) jag fixade den såklart, och så har han öppnat lite presenter och sånt. Så det blir en väldans massa standup för oss 2. haha han fick 2 biljetter av sin mamma till en kompiker som är på turne nästa år. Och så fick han 2 biljetter av mig till Michael McIntyre (youtube it) i november.

Överlycklig att han gillade det. var ju skit nervös innan för att han inte gillade den komikern eller det stället eftersom att detä r i en stor arena o sånt. men jag tror det blev bra. haha. ahja, nu ska jag hoppa iväg. vi hörs lite senare. :) puss puss


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!