Translate

Tuesday 30 October 2012

Bedroom

Jag vill göra om i sovrummet, det är helt okej nu, men det är liksom väldigt blankt.. om ni förstår? opersonligt liksom.. så tänkte visa er lite hut jag vill ha det. Carl har gett mig fria händer typ. haha, woho! jag bestämmer! haha. :D

så första prioritering är en ny säng! verkligen hatar den säng vi har nu. haha. förlåt carl.. men ah. så iallafall, en ny säng, som är typ stor och hög och som har lådor under så vi slipper ha allt under sängen på golvet liksom.. jag menar, vi har rätt många spindlar i vår lägehnet.. såå.. ah ni förstår?

Jag vill köpa 16 fotoramar, kvadratiska, som det känns som att det tog typ 5 veckor att hitta. trodde aldrig att det skulle vara så svårt liksom? men ah, och en stor vit halv fluffig matta att ha halft under sängen och resten inte, ah ni fattar när ni ser bilden..

Och vi har ingen spegel i hela lägeheten typ. så en stor spegel! Och jag tror det var allt. Men jag vill iallafall ha det klart snart. (inom typ 3 månader).

här är lite bilder på hur jag menar..

Såhär med fotona på väggen, men vi har en hel vägg som är vit, så det blir en rad till liksom..

Spegeln,

Mattan under/inte under sängen. bra skit liksom!

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!