Translate

Tuesday 9 October 2012

ah men förlåt?

Vet att min blogg har sugit på senaste, efter lördags typ. men jag vet inte riktigt vad som händer, eller ja till att börja med så jobbar jag från 9 till halv 6 varje dag. så kan liksom inte riktigt blogga? Och tidsinställda inlägg är helt enkelt inte lika roliga att läsa.

Men jag ska försöka bättra mig och lägga upp lite inlägg under dagarna fast jag jobbar. men det är väldigt mycket i början eftersom att jag måste lära mig ett helt system typ. Så det blir nog mest mobil bloggar, outfist osv.

Men just nu så sitter jag och lyssnar på Cry me a river och funderar lite. känns ganska bra faktiskt. alla behöver rensa tankarna ibland? Önskar verkligen att jag hade en hund så jag hade någon att gå en promenad med. Känns som att det skulle kunna behövas lite.

Men nu när jag har ett jobb och äntligen kan köpa mig en hund, så jobbar jag ju hela tiden så nu harj ag inte tid för en hund? det ska då fan alltid vara något som kommer ivägen? right? börjar bli ganska trött på det faktiskt, har velat ha en hund sen jag var 13. jag fylle 21 om 1.5 månad... orka!

Ahja. ska väl inte jobba där hela livet antar jag, eller så får jag börja ta med hunden till jobbet. haha. ahja, nu ska jag lyssna vidare på min musik. vi hörs imorgon folket. puss puss.


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!