Translate

Monday 8 October 2012

8 oktober 2012

sitter och äter vindruvor och har det bra på jobbet. haha försöker få in mer information i mitt huvud men om jag ska vara ärlig så tror jag att det tar stopp snart. men det är iallafall roligt, inte bara jobbigt. haha. det är inte svårt det är bara mycket på en gång. men så är det väl alltid när man börjar på ett nytt jobb antar jag?

håller på och funderar på om jag ska köpa en ny telefon också, samsung galaxy note 2, är den bra eller? haha drömde att jag fick hem den och den var lika stor som en datot skärm. hahaha inte okej. men ah, men den kostar typ 300kr i månaden i 2 år. det är rätt mycket pengar o man slår ihop det liksom? men men, vi får se hur jag gör.

Nu ska jag jobba vidare. hörs när jag kommit hem. :) puss


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!