Translate

Friday 14 September 2012

Yo yo yo yo,

Har precis druckit upp mitt te och sitter nu och tar det lite lugnt innan jag ska börja fixa mig och hoppa ut i stormen. Ah okej, det kanske inte är en storm, men det låter iallafall som att det blåser väldigt mycket. Funderar på om jag ska platta håret innan kanske, det är ju trots allt fredag o allt? (nej jag vet inte heller vad det har med saken att göra..?) Men ah.

Ska till Liverpool och fixa lite ärenden och sen bege mig ut på en liten shoppingrunda, för mina skor faller snart i bitar. och det vill jag helst inte vara med om, speciellt inte i det här landet när det regnar var 4e rekund. Dock så finns det ju en risk på sådär 98,2% att jag åker vilse med en buss och dör idag. Men det ska nog gå bra.

Ahja, det var väl allt för just nu, vi hörs om en sväng, har snott Carls mobil för dagen, så det blir mobilbloggar medans jag är i Liverpool. :) Puss o bajs. hejdå.



No comments :

Post a Comment



Let's be friends!