Translate

Tuesday 18 September 2012

Tuesday,

Sitter hemma i vardagsrummet och har precis ätit frukost, vaknade av att brevbäraren kom och ringde på med ett paket till mig, ja det är ju så det funkar här i Englad? dom ringer på och öppnar man inte så får man en lapp och så kan man hämta ut paketet. Fungerar ju bra för mig som inte har börjat på mitt nya jobb än, men det måste vara ganska störande annars..?`haha.

Iallafall så blev mötet flyttat tills på torsdag och jag hade faktiskt tänkt att få lite saker gjorda idag, känner att jag latat mig nog liksom. Har funderat ett tag på att börja på ett nytt projekt, kanske skulle slå mig en riktig funderar på det och kolla upp lite vad som krävs osv. Jag tror att det kan bli bra. :)

Men nu ska jag öppna altandörrn och mysa bort förkylningen helt och hållet. vi hörs lite senare! puss puss

(google bild) 

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!