Translate

Wednesday 5 September 2012

This is why i hate lol.

"lol" är något du skriver när du inte kunde bry dig ett dugg mindre om du ens försökte, lol detyder inte vad det brukade betyda, det betyder who gives a fuck. och så är det med det, jag blir irriterad om folk skriver lol på facebook, sms, vart fan som helst. Jag blir ärligt typ sur. Det är inte roligt, det visar bara hur mycket personen jag pratar med skiter i vad jag säger, som om man inte har något vettigt att säga alls. Så är det!

Typ såhär kan en konsersation se ut:
- Massive sprider in the Bathroom, so not cleaning in there!
- haha nice
- Its fat and eui, USCH!
- lol, bad times babe.

Ah, och i mitt huvud följs detta av ett enda stort FUCK YOU. för jag hatar när folk skriver lol. och så är det bara, och alla vet om det, så jag förstår inte grejen liksom. kan folk bara typ börja bry sig om vad man pratar om kanske? lyssna lite någon gång kanske vora kul? SLUTA SKRIVA JÄVLA LOL MÄNNISKOR! bra. då har vi löst det också.

Och för övrigt så har jag just nu en as stor spindel inne i badrummet på riktigt om ni ville veta, och den är brun och äcklig. och fet är den också. tur att man såg den påväg ut från toaletten. Och hoppas den sitter kvar när Carl kommer hem så han kan ta ut monstret härifrån. och sitter den inte kvar så kommer jag aldrig mer att gå in där, och så är det med det!



No comments :

Post a Comment



Let's be friends!