Translate

Monday 10 September 2012

Sweden #2

Bildbomb 2 från Sverige, det kommer nog komma ett par stycken såna, men jag tänkte att ni vill nog se hur det ser ut där jag bor, speciellt dom som inte är från Sverige, eller aldrig ens har vart där! :) Det är ett fint land åk dit, men inte till Dalarna, för där finns det bara björnar och eskimåer, och Zara.. hahaha. :D (Har aldrig ens vart i Dalarna, men jag har hört att det är så...)

Carls frukost hemma hos mamma, ägg med köttbullar.. hmmm.. hahaha

Här bodde jag när jag var typ 8-14, men det såg inte alls ut så då. haha

Klätterbollen i Stigtomta. :D 

Wiho

Snodde ett äpple från en träd, FETT GODA ÄPPLEN! eftersom att man bott där förr så vet man vart man ska gå ;) hahahah

Promenad ut till skogen där älgarna bor.. och min mamma..


Min mammas fina hus, haha

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!