Translate

Saturday 22 September 2012

Shopping yeah!

Vart ute och shoppat och ätit lunch och sånt idag, en riktig mys lördag med pojkvännen liksom. :) Det var länge sen vi gjorde det, eller ah, vi äter ute rätt ofta, men vi gick till favorit restaurangen och sen o shoppa lite o sånt, som vi gjorde hela tiden förut. :) har vart jätte mysigt, avslutade det hela med att möta upp ett par kompisar som satt i en bar inte långt från där vi var, :) Wiho.

Lägger upp en bild på det jag köpt om en stund, ska bara ta bild o allt, :) för övrigt tror jag att det blir film kväll ikväll, med lite hämt mat och mys, hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har, puss mer er så länge! :)

Min man var hos frissan imorse, haha, vilken pudding! :D

Världens godast Penne Carragher. mums! beställer alltid det när jag går dit, men ibland måste jag inte ens beställa, för jag brukade gå dit så mycket förr, så dom vet vad jag vill ha. haha.

LiverpoolOne :) 

Såhär ser folk ut i Liverpool... Rullar i höret o hela helvetet.. vet inte riktigt vad dom tänker med? Och killarna har inget hår och springer omkring i träningskläder även fast dom inte ska till gymmet..

Sötaste paret i stan (efter mig o Carl)! 


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!