Translate

Thursday 20 September 2012

Got a job ! :D

Jahaja, så har jag också vuxit upp och skaffat mig ett jobb, det känns skitbra faktiskt. Har ju bott i England sen Maj, och inte haft något att göra sen i Juni.. Har vart sjukt tråkigt och deprimerande, man tror att det är skönt att vara hemma - det är det inte..

Men nu har jag iallafall fått ett jobb och jag börjar om ett par veckor, astaggad! det är för ett mindre företad som har skapat ett internet program för hotell och sånt, och jag ska träna upp de nya användarna och hjälpa till om någon har något problem eller om det är något som inte funkar, och jag kan knappt vänta!

Mitt huvud dödar mig verkligen, jag vet inte varför, det kommer och går liksom.. kanske dricker jag för lite? Men det har hållt på fram och tillbaka i en vecka nu, kanske börjar bli dags att kolla upp det snart?  :S

Ahja, nu ska jag strax sova, orkar inte vara vaken när mitt huvud vill hoppa av och springa och gömma sig. haha, god natt med er. :)

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!