Translate

Tuesday 25 September 2012

Jag behöver lite motivation

Jag känner att jag.. tappat stinget liksom, känner att jag inte riktigt vet själv vad jag håller på med, kanske borde ta till lite mer drastiska metoder liksom, ja jag pratar om mat och träning, vet inte hur många pizzor och chipspåsar jag ätit på senaste, haha, började när Sandra kom hit, 2 månader sen? typ. Känns som att jag inte precis vart så hälsosam sen dess, men jag funderar på om jag skulle ta och fixa till det lite, men jag behöver nog lite mer självdiciplin. och en hel den motivation. :) Hmm,

Här Rebecca, har du lite bilder du kan kolla på och tänka på vad du gjort! hahaha för om jag ska vara helt ärlig så skulle jag hellre äta maten på bilderna än en pizza. Jag blir yr i huvudet av mig själv. haha, ahja.. vi hörs om en sväng, puss







No comments :

Post a Comment



Let's be friends!