Translate

Saturday 15 September 2012

Good morning,

Nej, ingen morgon bild idag, för jag känner mig som en rutten potatis ungefär, har inte kunnat sova på hela natten typ, konstiga drömmar och ont i huvudet så jag vill dö typ. Men för en timma sen slängde jag i mig ett par alvedon så det känns väl rätt okej just nu - för att vara döende. Har precis duschat och ska passa på att städa lite medans alvedonen sitter i.

Carl har vart vaken sen 7 eftersom att jag inte kunde sova, sen sa han att han ville vara vaken ifall jag skulle behöva något. Mycket söt pojkvän jag har! även om det känns lite fel att han ska vara vaken hela morgonen fast det är jag som är sjuk. hmm..

Idag kommer rörmokarn hit och ska kolla om vi har en läcka i badkaret eller något sånt, och efter det ska vi till affären och handla lite, får väl se vad man orkar liksom. Annars blir det väl nudlar till middag. hahah. men ahja. nu ska jag fixa lite frukost, vi hörs senare. :) puss puss


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!