Translate

Thursday 13 September 2012

Dinner at Carls mums,

Ska käka middag hemma hos Carls mamma strax, sitter där just nu, hoppade in lite spontant och ni ska vi käka här, Carl, jag, Jamie, Jim och hans mamma såklart :) Längtar, haha. det luktar så sjukt gott. Lite indiskt såhär en torsdag kväll - faktiskt en av mina favorit rätter, hade aldrig smakat på deti nnan jag träffade Carl. :) Och mysigt att mysa med familjen (HAHA låter lite äckligt...) men ah, ni fattar...

Idag har jag och Carl vart tillsammans i 7 månader också. bästa 7 månderna i mitt liv - utan tvekan! finns ingen i världens som kommer ens i närheten att vara så bäst som han är. Han är verkligen hela min värld, och jag vill inte spendera en dag utan honom. Han är bäst och jag känner mig som världens lyckligaste tjej. :)


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!