Translate

Monday 17 September 2012

Breakfast time yeah.

Har kommit ur sängen och sitter nu i soffan med mitt te, anti förkylnings dryck och 2 rostade mackor! Man måste äta om man ska bli frisk, haha. Denna mårgon har jag kommit på att min pojkvän är i stort behöv av luvtröjor. För jag skulle ta på mig en, men hittade ingen, så fick ta på mig någon annan tröja som jag hittade i hans garderob.. det duger väl, men det är inte samma sak? haha 

Ska ta hand om lite viktiga saker nu medans jag lever och sen ska jag hoppa ner i sängen igen och lösa min bok. Köpte en bok i förra veckan - Killer heels. har läst en del i den nu på morgonen, bra bok det där. Handlar om mode o sånt, och det är sånt jag gillar! Men nu ska jag dricka mitt te och fixa allt som ska fixas så jag kan gå och lösa min bok och bli frisk snart. puss och kram med er. hörs lite senare! 



No comments :

Post a Comment



Let's be friends!