Translate

Wednesday 19 September 2012

73,

Visste ni att jag fyller år om 73 dagar?

Ah, jag är som ett litet barn när det kommer till det, och samma om inte ännu värre med julafton. helt sjukt. och fan den som förstår någon av dom två dagarna. hahaha, det är som att jag lever hela året med en stor väntan inom mig, sen i December så smäller det. lite så.

Börjar alltid snällt påminna min pappa om att jag fyller år "snart" typ i maj.. och just nu i slutet av september så sitter jag och funderar på vad jag ska köpa till mig själv när jag fyller år, vet att jag hade något planerat, men jag kommer inte ihåg vad... Och vad jag ska önska mig av mina kära föräldrar, jag tror att dom känner att jag börjar bli lite för gammal för det här...

Men visste ni att i England är att fylla 21 som att fylla 18/20 i Sverige, typ den största och mest speciellt födelsedagen? Måste nog hitta på något det hår året då? haha. :D göre något fint för mig själv! hahah. :) Ah men iallafall, kanske är dags att börja tänka på hur jag ska julpynta den här lägenheten snart? Hmm.. har 4m i tak, så det blir en utmaning. hahaha. :D

Ahja, nu måste jag gå, för min man sa precis att vi får gäster ikväll, så måste städa. wiho! jag fyller snart år! puss hej!



No comments :

Post a Comment



Let's be friends!