Translate

Saturday 18 August 2012

Left alone, on a Saturday.

Haha, okej, kanske inte är så illa som det låter.. pojkvännen har dragit på svensexa och jag sitter hemma och tar det lugnt, har städat hela lägenheten och sista tvätten är i maskin, har gjort en strålande upptäckt att det blir spindlar i varje klädnypa. häng mig typ. såg det när jag redan hade hängt upp kläderna, så dom lär ju få hänga dår ute i all evighet.. Eller tills imorgon när Carl har tagit in dom. Men ah, det är inte okej iallafall!

Ska strax hänga sista tvätten, UTAN klädnykor, och efter det träna lite, sen tar jag kväll, då blir det en massa tjej filmer som carl inte skulle vilja kolla på, och en massa gott till det. :) Blir nog en bra kväll det här, fast jag är själv. haha. Undra hur det kommer gå att somna själv? Är ju inte precis van vid det..


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!