Translate

Friday 17 August 2012

det börjar verkligen kännas nu, att man bor i ett annat land där man inte känner någon, har inget jobb, har typ inget eget liv, alla jag känner är min pojkväns kompisar, som jag aldrig träffar om inte han är med. Alla jag umgås med är min pojkväns familj och vänner. Inte för att det är något fel på dom, men jag behöver min egna vänskapskrets och mitt eget liv.

Folk tycker att det skulle vara skönt att bara ta det lugnt i soffan en vecka eller två. ah, men det är inte så jävla roligt. Man vet att man har sjunkit till en ny low när man tycker att det bästa som finns är att skicka mail till 1600 personer. Det är ju ett klart tecken på att något saknas i ens liv?

Det var det, hejdå.

1 comment :

  1. tänkte bara meddela att jag har skaffat mig ett jobb!!! Ojäähhh;)
    Sååååå ja kanske kan komma och hälsa på dig om sisådär några månader när jag har sparat ihop lite pengar^^ skulle de låta bra :) maaaaassa kramar din Sändwrewnbränwren (eller hur du nu stavade de xP)

    ReplyDelete



Let's be friends!