Translate

Thursday 19 July 2012

Thursday and i want to buy a rabbit and a dog and a cat..

Godmorgon mina älskade vänner... Hahahahah. iallafall.. Har precis fixat mig och sitter nu i vardagsrummet och tar det lugnt - ovanligt.. iallafall, hade en otroligt efterbliven dag igår, så idag ska jag tänka ut något riktigt smart och lösa alla mina problem. WOHO! men ah. det ska jag faktiskt. men nu till det viktiga!

Jag vill ju ha en hund? Tror inte att någon har missat det? Och jag vill ha en kanin. känner ett sug efter att köpa en kanin eller två. typ små. dvärgkaniner. som jag hade när jag var.. ung.. Niklas och Sotis, mina bästa vänner. hahaha. ah, men man får inte ens ha kaniner här? Sinnes. Förstår mig inte på england iblan. det är som att folk inte har någon själ? Klart man måste få ha djur? men nej. inte det. Så jag får vänta med det också? Och med min katt antar jag.. men egentligen vill jag nog inte ens ha en katt.. man kan inte lita på dom!

Det finna bara en katt i världen som är en bra, söt, go, mysig katt.. och det är min katt som bot hemma hos min mamma.. Torres. ah, mh, min torres. Önskar att han kunde bo med oss. men nej. för folt här har ingen själ. så man får inte ha husdjur. döda mig längsamt. Ahja. nu ska jag städa bort mina sorger över att man inte får ha djur här.

bajs hejdå.

Niklas, världens sötaste kanin, i think so..

Min hund som jag inte har.

 Sotis och Niklas i min säng för typ 5år sen.

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!