Translate

Tuesday 24 July 2012

The Rachel Zoe project

Sitter och försöker sy ihop en grej, det är inte lätt när man inte har en maskin som fungerar, jag är så förbannat trött på den dör symaskinen nu, jag är helt redo att slänga ut den med huvudet före. Lite så känns det, men jag för sy för hand sålänge, vad gör man inte för att få saker gjorda liksom? Man vill ju komma upåt i världen, då får man sitta o sy för hand.. hahaha, känns så fult bara. Har liksom en helt ny symasking som jag fick av min älskling, så måste jag sy för hand? ah.. 

Iallafall så eftersom att jag syr för hand kan jag kolla på The Rachel Zoe project samtidigt, alltid nått. Älskar det programmet så enormt mycket, Inspiration 3000! Nu ska jag jobba vidare, men vi hörs sen babes. puss puss



No comments :

Post a Comment



Let's be friends!