Translate

Friday 20 July 2012

Spiders with salt. Yumm.

Vet inte vad min man tänkte på riktigt igår när han ställde in saltet o pepparn i kylen? Känns ju inte riktigt genomtänkt? Jag tror att latmasken tog ett bett och han orkade inte öppna två skåp? och eftersom att ketchupen ska va i kylen, så fick allt hamna där? Så tror jag att det kan vara? hahah. Eller så ville han bara att det skulle se ut som att vi har mer saker i kylen än vad vi egentligen har? Hmm.. 


Ah och vet vi vad tacken för att man städar sovrummet och tar hans om sin pojkväns kvalser allergi är? Spindlar - överallt! Ah okej, jag har hittat en idag.. och en igårkväll. men det är inte roligt. Vet inte vart dom kommer ifrån, så fort det regnar (varje dag?) så tror alla spindlar att det är helt okej att komma in och känna sig som hemma? Inte coolt.

Iallafall, lyfte på mina jeans och fick mig en överraskning, spindeln, som är typ 4cm stor, fick typ lika mycket panik som mig, så den börja springa runt som en galning, och eftersom att den sprang runt visste jag inte vart jag skulle sätta fötterna.. så fick panik, måste sett väldigt roligt, som att jag dansade polka/regndans runt en spindel ungefär.

Ahja, sen bestämde jag mig för att vara modig! och kastade en skål i huvudet på den, så den får bo där tills Carl kommer hem, så får han kasta ut den ikväll. Men jag tror att jag ska döpa den. Molly! Ah. Bra.Hoppas att jag slipper träffa hennes familj och vänner. Nu ska jag jobba, hejdå! :D

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!