Translate

Monday 23 July 2012

Should really try to get some work done..

Mja, man kanske borde sätta igång med jobbet? Men jag vill liksom sitta i köket, men det går inte för jag har inte satt ihop stolarna, fick ju hem ett bord och en massa stolar precis, har satt upp bordet men jag hatar att skruva ihop saker, så jag väntar på att Carl ska komma hem och sätta ihop alla stolar..

Orkar inte sitta o jobba i timmar i vardagsrummet och få ont i ryggen, men ah. eftersom att jag ska starta eget så finns det ganska mycket att göra förutom själva grejen, mycket planering, så kan ju alltid börja med det istället? Slipper jag få ont i ryggen + att jag får något gjort! Perfekt.

Bara att hoppa igång då! Puss haj.

Önskar att jag kunda sitta vid det här skrivbordet och jobba istället.. När vi flyttar till större.. Då är detta nog en prioritering.. för mig iallafall!

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!