Translate

Friday 13 July 2012

Stabbed myself with a knife.. probably shouldnt have done that..

Så. än så länge har dagen väl vart lite sämre än medel skulle jag vilja påstå, ska vi ta det sen frukost eller? har sjukt ont i huvudet fortfarande, men mest när jag går omkring, så började carl gaya sig på facebook och jag blev rätt så irriterad, skulle gå och ta en tablett mot min onda smärta i huvudet, guess what, fick inte upp burken.. barnsäker, testade allt. gick inte. så fick för mig att bryta mig in i den med en kniv, skulle jag ju aldrig ha gjort. tänkte att brödkniven blir bäst som såg.. kniven slant såklart och jag skar upp mitt finger.. gär skitont och blöder helt okej mycket.. slutade med att jag gick tillbaka in i vardagsrummet, fortfarande ont i huvudet och nu med ett finger mindre. fick alltså inte ens upp burken med kniv.. 

Berättade detta för min man fast jag var sur, så kom han hem med en gång och öppnade burken och sa att jag skulle ligga på soffan och kolla på Made in Chelsea hela dagen, och när han kommer hem sen så ska vi laga tacos och mysa med en film eller två. han är bra go ibland han.

Så här är till världens bästa pojkvän som kom hem på lunchen och tog hand om mig när jag lyckats klanta till det som vanligt.

De senaste 5 månaderna har vart de bästa, mest random och mest spännande månaderna i mitt liv. Du är finare än allt och jag vill spendera hela mitt liv med dig. Love you, <3



1 comment :

  1. Jag alskar dig vackraste! <3

    It is Friday 13th after all - something was bound to go wrong x x

    ReplyDelete



Let's be friends!