Translate

Monday 30 July 2012

My dad,

Hejsan, jag har precis lagt på telefon, pratade med pappa en stund, för jag saknar honom. för att han är världens bästa pappa! och jag tål verkligen inte tanken att jag kanske inte kommer träffa honom förns i jul! Hemskt att tänka på. Jag är liksom pappas tjej, älskar min pappa mer än popcorn! och alla som känner mig vet att jag älskar popcorn en hel del.. Jag har iallafall världen bästa pappa som alltid finns där för en. Och ibland önskar jag att jag sa det här till honom mycket oftare. Fast jag säger aldrig såna här saker till folk, jag skriver bara om det. vet inte varför, kan liksom inte säga såna här saker bara.. Men iallafall, jag saknar min pappa!

Och nu ska jag och min man kolla på One Tree Hill och mysa lite, jag är sjuuuukt trått idag, som ingenting inatt eftersom att det regnade som aldrig förr. så kommer förmodligen somna om typ 20minuter.. innan 9 och allt. hahaha, men ni får ha en bra kväll nu, så hörs vi imorgon! :D Puss puss

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!