Translate

Wednesday 11 July 2012

Lookin good today!

Yo, hittade den här bilden på facebook, kände att jag ville lägga upp den och visa världen hur läcker jag är. hahaha. För ett tag sen så kom jag på att man kan mäta fettprocenten och vattenprocenten på vågen vi har hemma. Och visste ni att killar ska ha 10% mindre fett än tjejer? sjukt. haha. och visste ni att tjejer ska typ ha 20% fett? är inte det ganska mycket? jag tycker att det känns som väldigt mycket? men har man mindre är man tydligen mager? haha. dagens onödiga fakta? möjligen. 

Nu har jag jobbat klart också, så vad ska man hitta på nu då? Jag behöver lite fler CVn som jag kan kasta ut lite överallt.. Det vore väl självaste fan om jag inte fick ett jobb snart. Det är jobbsökar veckan den här veckan. Så det ska nog allt lösa sig. Annars får jag väl sälja Carl för en bra peng. Han är ju fin så det borde ju inte vara något problem? Hahaha. 

Ahja. vi hörs sen babes. puss puss



No comments :

Post a Comment



Let's be friends!