Translate

Friday 13 July 2012

Lets cuddle up and just be awesome for a few hours.

Ikväll är det mysfaktor 3000 som gäller, vi ska laga blåbärspaj och tacos och mumsa i oss senare ikväll. Drar igång ett par filmer efter det och gluffsar i oss chips med vitlöksbomben som jag förberedde igår. kommer bli skitbra. Om jag får vara helt ärlig så kan jag nog inte tänka på många sätt som är bättre att spendera en fredag kväll än just såhär.

Känner dock otroligt mycket för att drick bubbel, vaknade imorse och kände ett kraftigt sug efter chanpagne och jordgubbar. men sånt blir det inget idag inte. men det blir skitbra iallafall. Skulle inte säga nej till att ha min hund här heller. Ja precis, den som jag inte äger än. Jag längtar så otroligt mycket efter att få köpa min hund.. En dag..

Men jag är glad att jag får mysa i soffan med världens finaste kille istället. duger åt mig - just nu.


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!