Translate

Tuesday 24 July 2012

Late - again...

Mja såhär kan det se ut på en tisdags eftermiddag när man ska äta mat som ens pojkvän bestämt som man snällt har lagat. efter en halvtimma högg jag in - han fick äta kall mat. Ah okej, kanske inte är så illa som det låter, han blev kvar på jobbet en stund och kom hem en timma sent, men så fick han äta själv också. haha. 

Utom det så har jag och Sandra försökt boka hennes bussbiljetter hit idag, gick ju sådär.. men jag har visat henne hur hon ska göra nu, för jag kunde inte göra det åt henne.. men hon satt på akuten så hon skulle fixa det senare, för smart som hon är så klämde hon fingret i bildörrn. HAHA. 

Men jag ska ta och mysa med lite tv och popcorn nu, och världens snyggaste kille såklart. 


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!