Translate

Friday 20 July 2012

I want to throw a book in your face and flush you down the toilet.

Ja, har precis käkat lunch, tacos, yumm! Ska snart jobba vidare, men jag har lite svårt att fokusera om jag ska vara helt ärlig. När jag vet att jag har ett monster i en skål i sovrummet. Ett monster vid namn Molly.. Hmm.. kanske inte det mest passande namnet när jag tänker efter? Men nu är det så. 

Det är lockande att "göra mig av med" Molly.. Men jag vågar inte, för om jag lyfter på skålen kommer hon springa som in i helvete och så kommer det bli polka/regndans igen? Och det vill jag helst undvika! Aldrig fått sån panik i hela mitt liv. Men jag menar, kolla på henne? Hon ser ut som att hon skulle kunna äta upp min underarm i ett bett.. det är helt enkelt inte okej!? 

Ahja, nu ska jag se vad Anna tjatar om på facebook, sen ska jag försöka att inte tänka på Molly och jobba istället. Wiho. Ha det bra! :) 


1 comment :

  1. You were saying yesterday that you wanted some pets :)

    ReplyDelete



Let's be friends!