Translate

Wednesday 25 July 2012

I miss you Sweden :(

Känner att jag börjar sakna mitt Sverige lite, men om jag ska vara ärlig så är det mest maten jag saknar? konstigt? ah kanske lite, men jag tror att det är för att jag inte kan få det här, om jag inte gör det själv, kan exempelvis inte beställa en fet kebabpizza med en massa sallad på här.. eller blåbärspaj med vaniljsås, för den är konstig här.. kan ju dock köpa Scans köttbullar på Asda, för typ 4miljarder kronor.. Men jag har vart sugen på skagenröra i typ en vecka nu.. Någon som har ett bra recept? Saknar min svenska mat.. :( 

HAHA svenska mat.. kebabpizza.. aldrig sett en svensk göra en kebabpizza.. Panpizza.. inte så svenskt.. Hotdogs.. inte heller så svenskt? men ni fattar grejen! Åååh, jag längtar tills december, ska äta så mycket svensk mat så jag klarar mig ett halvår till. hahaha. Hoppas vi kan åka dit en gång innan Jul.. 



Saknar Nyköping lite också, o Emil och Johan.. Hittade en fin bild på Nyköping idag som min systers kompios Emilia Lindh har tagit (står på bilden också) Titta vad fint det är där jag kommer ifrån.. Så flyttar man till Birkenhead.. Nerköp! hahaha. nejdå, det är helt okej där jag bor, men ni fattar grejen? Jag menar, kolla på Emilias bild?! 
 

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!