Translate

Friday 27 July 2012

Google AdSense can go fuck themselves.

Om jag bara får säga en sak, så är jag ganska irriterad på Google just nu, vaknade imorse och skulle kolla min blogg och grejer, så får jag se att mina 300kr är försvunna, kanske inte är mycket pengar och inte det viktigaste i världen, men jag var jätte stolt över att 800människor vart inne på min blogg, och att jag hade tjänat 300kr på att bara skriva om vad jag gör om dagarna.

Så har dom tagit bort det och mitt google ads konto, vilket sög det roliga ur det här typ. man tappar liksom lusten, det handlar inte om pengarna, det handlar om att dom liksom inte ens varnade innan? Sa inte ett ord, så en dag så är allt borta. Vet inte om jag kommer ha kvar mitt google ads konto efter det här, men jag ska skicka ett mail till dom och säga vad jag tycker om saken. Dom borde säga till innan! Eller typ varna en, eller något bara. Sjukt fittig stil. (ursäkta språket)

Orsaken för detta skulle alltså vara att jag tjänar lite för mycket på det än vad som borde vara normalt och man får inte typ uppmuntra andra att klicka på reklamerna, men det är fan inte mitt fel om någon klickar på reklamen 25gåmger? Det borde google bara fixa så att det inte räknas? Typ så att samma IPadress bara kan klicka ett visst antal gånger? Om jag ska vara ärlig så ser jag inte hur det här är mitt fel?

Det är väldigt irriterande och jag är rätt besviken, liksom. Var typ helt glad och stolt över migsjälv, så typ sög dom det roliga ur allt på typ 1sekund. blir så trött, alltid när allting rullar på och är som det ska så ska något bli fel och ah. ni fattar. tröttsamt är det iallafall.

Men det är iallafall därför jag inte har någon reklam på min blogg nu, för dom har tagit bort den, för så fort man tjänar mer än 50öre om dagen på sin blogg så är det något skumt och så tar dom bort allt. Känns lite så. Och jag menar, det är inte som att det handlar om miljoner? det är liksom 300kr, inte ens det säkert. Men ah, jag är inte glad iallafall.

Ahja, orkar inte. sjukt tråkigt är det iallafall. men jag får väl blogga ändå, när jag väl har kommit igång.. Kommer förmodligen komma upp reklam på bloggen förr eller senare, och allt kommer bli som vanligt igen, men det är så jävla störande bara. Ååååh, ahja...

Nu ska jag ha en bra fredag kväll, och hoppas att ni också har det. puss puss med er.


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!