Translate

Tuesday 17 July 2012

God morgon!

Tisdag morgon och solen skiner - inte!
Sitter och lyssnar lite på musik medans jag käkar frukost, sökte ju en del jobb igår, typ 10st skulle jag gissa på, har tänkt i flera dagar att jag måste ha min mobil på och allt så att jag hör den OM någon ringer.. Tror ni inte att enda gången jag typ diskar och har musik på på hela dagen så ringer dom. Missat samtal igår 17.35. Googlade numret och jo men visst. Jobb gällde det. Mindre lyckat. Bara hoppas att dom ringer tillbaka eller att någon annan hör av sig snart.Men det känns ju lite sådär. Men men, inte mycket man kan göra åt saken?

Nu ska jag kolla ett avsnitt av Made in Chelsea samtidigt som jag fixar mig för att gå ner på stan och springa lite ärenden. Puss puss med er! :D

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!