Translate

Tuesday 31 July 2012

Getting a bit sick of this...

Ah, ungefär så känns det, nog för att det än sålänge bara är 12timmar idag, glömde jag nämna att han inte har nån lunchrast heller? eller egentligen har han det, men han äter vid skrivbordet, så det blir att han jobbar då också. ganska förståligt. men iallafall.

Jag tycker iallafall att det är jävligt störande att han jobbar hela tiden. räcker inte 9 timmar om dagen? Som om inte det skulle vara nog liksom? Nej men det får gärna vara alla dagar i veckan också, det är helt okej. sålänge man är lojal mot företaget och så. Mh. BRA!

Jag kan förstå att det är ett litet företag och man vill vara snäll och sånt, klagar han så får han det fixat med en gång, jag har fått lite jobb där hit och dit, det är ju snällt och så. men det betyder inte att man man måste jobba hela livet? för då är det helt plötsligt inte så snällt längre, om man FÅR något eller FÅR hjälp med något så ska inte det betyda att man ska känna sig skyldig att jobba? Bara för att chefen är snäll..

Men ah, det är ju kul att han gillar sitt jobb, och ännu roligare kommer det bli när han klickar på google translate på min blogg och översätter det här. kan ju bli spännande. Så jävla trött typ. Känns lite som att "vissa" klagar och skojar om "andra" som spelar spel på datan istället för att göra viktiga saker, men är inte jobba på datan precis samma sak? Och våga inte ens säga "nej för man får betalt om man jobbar.."......

Mh. känner att jag ska skriva en hel roman om det här. men jag vill ha kvar min pojkvän, så nu ska jag gå o duscha eller nått istället.. men ah, ha det så bra med er, vi hörs imorgon, så kanske jag är lite gladare då också.. Vore ju jävla trevligt.

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!