Translate

Saturday 21 July 2012

Feeling madly in love

Ja, okej jag har precis pratat med min pojkvän en bra stund om lite allt möjligt, så som vi brukar göra, inget speciellt liksom, men så börja jag liksom tänka efter lite, och så börja jag bara tänka på vilken bra kille jag har egentligen, har för det första aldrig träffat någon som ens kommer i närheten av att vara så snygg som han är. Jag har aldrig träffat någon som är så snäll som han är, eller så rolig. Jag börjar helt enkelt tro att han är den bästa som finns.

Det är en härlig känsla, att man har den bästa pojkvännen i världen och han är bara min, han kommer aldrig göra någon för att såra en, hur sur han än blir. Och om han går ut behöver jag inte oroa mig för att han ska hålla på med någon annan, han är bara min liksom. Känns skönt att ha en pojkvän som man kan lita på och som alltid finns där som en bästa vän.

Ah, det var väl mest det jag ville få sagt, har aldrig känt såhär i hela mitt liv, och idag är det 6månader sen vi träffades första gången, och sen dess har jag vart kär i honom. 6månader och jag har flyttat till ett helt nytt land och flyttat in med världens finaste kille. känns bra. kycklingaste tjejen på jorden - helt klart.

Nu ska vi kolla på Jersey Shore och äta chips, woho! Ha det bra och god natt mer er. Pussss


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!