Translate

Tuesday 17 July 2012

Birkenhead, maybe not the most beautiful place on the planet..

Kan ju säga att min trip in till stan blev ganska intressant. Ehm, vet inte om det är för att jag bara är allmänt jävla snygg eller om alla gamla alkisar bara diggar mig liksom. Men det finns en hel del såna här.. och dom var alla mycket.. vänliga.. idag. Vinkar och pratar och flirtar lite härligt. Ville dö inombords. Det var liksom lite den här.. knacka på rutan när jag står o väntar på att få gå över vägen, jag kollar bak och han typ slickar sig runt mun och vinkar.. lite den var det.. kändes väldigt.. ocoolt..

Men nu är jag hemma i vår fina lägenhet igen. med mitt bubbelvatten och ett gäng CVn mindre. känns bra. Och jag vill bara säga, att detta bubbelvattnet kan vara det godaste på jorden! Det är.. Äpple och mango smak.. och det är väldigt sött.. lite som saft med svag kolsyra. MUMS! Typ sån som är på bilden. SKITGOTT.se

Ahja, nu ska jag kolla lite tv innan det är dags att börja med maten. Ha det bra med er. puss puss

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!